COVID-19
Tuna Trafik kör Covid-19-säkrat.
Läs mer
0

Om jag bokar en resa, hur betalar jag?

Hos oss har du som privatperson två alternativ att betala din resa, Swish eller Swedbank Pay.
Alla priser på hemsidan är inklusive moms och angivna i svenska kronor.
Du har rätt till 14 dagars ångerrätt på inköpt resa, givet att du ångrar köpet innan avresan.
Detta gör du antingen via vårt kontaktformulär eller genom att ringa oss på 016-13 20 00.
Se även våra villkor, klicka här.

Företag och föreningar kan även betala via faktura

Har ni resegaranti?

Vi har resegaranti hos Kammarkollegiet
Att vi har resegaranti innebär att du kan få ersättning om någon del av din paketresa eller sammanlänkade researrangemang blir inställd om vi skulle drabbas av insolvens.
Se mer information här.

Var hittar jag villkor för de resor jag bokar hos er?

Du finner svar på de vanligaste frågorna om Stockholmsbussen, Mässbussen och Konsertbussen HÄR!

Våra bästa restips